donderdag 26 november 2009

Fimo

Hoi hoi,

Dat is lang geleden, er is ook veel gebeurd, maar dat is voor een andere keer.

Nu eerst het volgende: op ditimoment ben ik druk bezig met fimo klei. Daar heb ik al eerder mee gewerkt maar ik vnd veel dingen fijn om te doen of om mee te werken. Soms ligt het een stil en pak ik weer wat anders op. Nu dus aan de klei, polymeerklei dus.
Via een blog las ik over het verzamelen van polymeerklei fanaten en dan met name foto's. Wat ze willen doen is foto's verzamelen van polymeer werkstukken uit Europa om op die manier deze kant van de grote plas bekender te maken en sterker.
Er komt veel uit Amerika maar hier blijft het achter terwijl er wel veel mooi werk gemaakt wordt.

Hier een lik naar het stuk. Stuur gerust deze link door naar anderen geinteresseerden.
http://h2u6a2n6a4.blogspot.com/2009/10/call-for-entries-euro-polymer-clay.html

Tot snel,
Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten